Dag 4, 5 en 6 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu Dag 4, 5 en 6 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu

Dag 4, 5 en 6

Blijf op de hoogte en volg Anouk

30 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vrijdagavond ben ik naar een reggae party geweest hier in de buurt. Dit was een hele ervaring. Er waren allemaal verschillende typen mensen die allemaal anders dansten op de muziek. Ik heb mijn ogen uit staan kijken. Na een uurtje zijn we richting de stad vertrokken om op stap te gaan. We wilden eigen naar de Heavens Club, een van de grootste gayclubs in Londen. Helaas was her hier te druk waardoor we er niet in kwamen. De clubs sluiten hier om 2 uur, dus waren we genoodzaakt om een drankje te doen bij het Hippodrome, een van Londens bekendste casino's. Het was r heel erg sjiek, en de drankjes waren heel duur. 8 euro voor een glaasje Chardonnay. Goedkoop kun je het in Londen toch niet vinden, maar 8 euro was wel veel. Daarna hebben we ook nog even gekeken naar verschillende gokspellen. Toen hebben we de bus naar huis gepakt en lag ik om 5 uur op bed. De volgende ochtend werd ik om 10 uur wakker, en ging ik samen met Wendy richting de stad. Wendy was die dag aangekomen en ken ik via school. We namen de metro naar Piccadilly Circus en zijn toen op een sightseeing bus gestapt. Deze bracht ons in 2,5 uur langs alle hotspots, zoals Big Ben, London Eye, Tower Bridge en Buckingham Palace. Na 2,5 uur stapten we weer uit en zijn weer richting huis gegaan. Gisterenavond heb ik even bijgekletst met Melissa, mijn Nederlandse huisgenoot. Toen ben ik niet te laat gaan slapen, want ik was behoorlijk moe. Vandaag gaan we naar het Braziliaanse Carnaval in Notting Hill, en daarna gaan we door naar een rooftopbar ergens in Londen. Foto's van het mooie uitzicht volgen!