week 2 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu

week 2

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Tijdje niet meer geschreven, ik heb het veel te druk! Zondag zijn we naar het Notting Hill carnival geweest. Het was er heel druk. Ik heb gehoord dat er 2 miljoen mensen op af zijn gekomen. In de metro was het al zo druk dat we moesten proppen om erin te komen, en toen waren we nog niet eens in de buurt van Notting Hill. Toen we eindelijk de metro uit waren, liepen we naar het carnival. Er was een soort van optocht met vrachtwagens met hele harde Braziliaanse muziek. We hebben nog een tijdje mee staan dansen. Daarna zijn we een rondje door de wijk gelopen. We kwamen een artiestengezelschap/missionarissengezelschap tegen, met een Nederlands meisje. Hier hebben we even mee staan praten, en ze heeft uiteindelijk voor ons gebeden, dat we gezond zouden blijven en dat we een fijne tijd in Londen zouden hebben. Na nog even rondgelopen te hebben wilden we terug naar de metro. Op iedere straathoek werden we tegengehouden door agenten, want we mochten er niet door omdat de metro dat niet aan kon. Na ongeveer eenhalf uur, en wel drie keer tegen te zijn gehouden kwamen we uiteindelijk bij de metro. Tegen die tijd was het al 8 uur ofzo. We hadden nog niks gegeten, dus zijn naar een Indiaas restaurantje gegaan. Dit was de eerste keer dat ik Indiaas at, en het was heel pittig. Uiteindelijk zijn we niet meer naar de rooftopbar gegaan, omdat het al best wel laat was. De volgende dag (maandag) was het een feestdag hier in Londen, dus iedereen was vrij. Ik weet nog steeds niet wat er gevierd wordt. Het was heel regenachtig, dus hebben Malissa, Andrea en ik maar een film gekeken. En die avond hebben we er weer een gekeken. De volgende dag had ik mijn eerste dag op stage. Het was een introductiedag, dus we kregen wat informatie en moesten een test maken. Ook kreeg ik te horen dat mijn reisgeld, en mijn lunchgeld wordt betaald (YES)! Die avond hebben Malissa, Andrea en ik weer film gekeken. Gisteren (woensdag) ben ik teruggekomen om mijn mogelijkheden binnen de organisatie te bespreken. We hebben besloten dat ik ga helpen in de volgende projecten: computerles geven, food growing project, muziek en zanggroepen, gezond koken en reminiscence work. Dit zijn een soort van groepen waarbij herinneringen worden opgehaald. Dit allemaal met ouderen. Die avond hebben Malissa, Lorenzo en ik Harry Potter gekeken. Vandaag had ik een afspraak met iemand die de computerlessen verzorgd. Ik ga eerst meekijken met iemand, om deze lessen daarna zelf te geven. Daarna ben ik naar een food growing project in Islington geweest. Deze vrijwilliger van dit project vertelde me dat ik een eigen project ging beginnen op een andere locatie. Toen we daar aankwamen bleek dat er nog veel aan de tuin moest gebeuren, hier was ik niet op voorbereid en ik weet niet hoe ik dit op ga lossen. Morgenavond gaan we met een groep Nederlandse studenten, als het goed is, naar een hele mooie (en dure) club hier; Ministry of Sound. Ik hou jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Stage in Londen, van eind augustus tot half januari

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2016

de laatste weken

18 December 2015

naar de kerk

22 November 2015

Terug naar Nederland

06 November 2015

Drukke dagen in Londen

20 Oktober 2015

week 9
Anouk

Vanaf 25 augustus tot 15 januari loop ik stage in Londen. Volg mijn avonturen hier.

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 5116

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: