Terug naar Nederland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu Terug naar Nederland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu

Terug naar Nederland

Blijf op de hoogte en volg Anouk

22 November 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nou, ik ben net op de bank geploft want ik ben helemaal kapot van een paar drukke weekenden. Vorig weekend ben ik naar huis geweest om iedereen weer even te zien en mijn verjaardag te vieren. Op donderdagavond stapte ik in het vliegtuig en om half 11 was ik dan na 3 maanden weer thuis! De volgende dag maar meteen mijn beste vriendinnetje Chloe opgezocht en na lange tijd weer eens bankgehangen met haar. 's Avonds kwam heel de familie om mijn verjaardag te vieren, dat was ook weer gezellig! De volgende dag met ons mam de stad in gedoken en wat boodschappen gedaan, en 's avonds kwamen al mn vriendjes en vriendinnetjes op bezoek! Dat was ook wel leuk om die weer te zien. De volgende dag heb ik lekker rustig uit kunnen slapen, mijn koffertje ingepakt en 's avonds weer richting Londen gegaan.

Na een druk weekje stage, die weer bestond uit trainingen, computerlessen, praatgroepen en muziekgroepen kwamen vrijdagochtend Frank en Laura aan. Ik moest echt heel vroeg op om die op te halen haha. Die vrijdag hebben we veel gedaan wat ik ook nog niet had gedaan dus dat is wel leuk. We zijn eerst naar Portobello Road geweest, een markt, en daarna doorgegaan naar de Primark op Oxford Street om met zn alle foute kersttruien te kopen haha. En ze zijn echt heel fout! Daarna naar het Natural History Museum geweest en even rondgekeken op verschillende afdelingen die ik nog niet had gezien. Daarna even door naar Harrods en rondgesnuffeld op de kerstafdeling. En daarna door naar de Big Ben en London Eye en we zijn ook naar de London Dungeon geweest! Dat was echt heel gaaf, het is een soort van spookhuis maar dan op een grappige manier. Mensen werden beledigd en moesten gekke dingen doen (waaronder ook Frank en ik). Ik werd zomaar in een kooi gestopt en die werd op slot gedaan, en Frank moest gekke bekke trekken voor het publiek. Verder was er nog een stukje wildwaterbaan en een vrije val. Daarna zijn we iets gaan eten bij Angus Steakhouse en nog even naar de pub en M&M winkel geweest. Toen vroeg naar bed want we waren al vroeg op.

Op zaterdag zijn we in een sightseeing bus gestapt en weer uitgestapt bij alle hoogtepunten, en weer fish and chips gegeten bij Tower Bridge. Het was die dag echt heeeel koud dus aan het einde van de dag hebben we mutsen en handschoenen gekocht (nadat de bustour was afgelopen, (heel slim). Toen even iets in de pub gegeten en met mijn huisgenoten en een vriendin van mij naar Hyde Park WinterWonderland geweest. Dit is een kruising tussen een kermis, een Oktoberfest en een Duitse kerstmarkt. Echt heeel gaaf en heeel groot! Daarna met zn alle nog even naar de pub geweest waar nog wat vrienden heen kwamen. Was ook heel gezellig!

Zondagochtend even uitgeslapen want zaterdagavond werd toch wel ietsje later als de vorige avond. Om 12 uur gingen we richting Camden Market en hebben we even rondgekeken en geluncht (kipdoner met rijst en sla, hmm). Daarna doorgegaan naar de Emirates Airline en hebben we een ritje gemaakt met de kabelbaan. 's Avonds met mijn vrienden gegeten bij Nando's (een kiprestaurant) en nu ben ik weer thuis en ga ik slapen. Welterusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Stage in Londen, van eind augustus tot half januari

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2016

de laatste weken

18 December 2015

naar de kerk

22 November 2015

Terug naar Nederland

06 November 2015

Drukke dagen in Londen

20 Oktober 2015

week 9
Anouk

Vanaf 25 augustus tot 15 januari loop ik stage in Londen. Volg mijn avonturen hier.

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 5113

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: