Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag 2 begon met veel regen. Toen ik na een lange slaap uiteindelijk wakker werd ben ik de stad in gegaan. Ik begon bij de Big Ben en London Eye, maar was daar na een kleine wandeling al snel weer weg vanwege veel regen. Toen heb ik de metro gepakt naar Piccadilly Circus, en ben toen via Regent Street naar Oxford Street gelopen. Het regende nog steeds. Eind van de middag ben ik weer naar huis gegaan, ik was inmiddels kletsnat van de regen. Diezelfde dag kwam er een Nederlandse jongen aan, die een straat verderop woont. Samen hebben we even boodschappen gedaan. Na het eten vroegen mijn huisgenoten of ik meeging naar de pub. We hebben de metro gepakt naar Piccadilly Circus en van daaruit een pub gezocht. Was erg gezellig, en ik heb mijn eerste Engelse pint gedronken. Rond 1 uur gingen we weer naar huis, met de bus. De metro reed niet meer. We zijn te lang in de bus blijven zitten waardoor we weer een stuk terug moesten. Uiteindelijk waren we om 2 uur thuis. Na uitgeslapen te hebben ben ik vandaag met de Nederlandse jongen de stad in geweest. Wederom naar de Big Ben geweest en door Oxford Street gelopen, maar nu wel met mooi weer! Ik ben nu net weer thuis en het wordt weer tijd om boodschappen te doen voor het avondeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Stage in Londen, van eind augustus tot half januari

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2016

de laatste weken

18 December 2015

naar de kerk

22 November 2015

Terug naar Nederland

06 November 2015

Drukke dagen in Londen

20 Oktober 2015

week 9
Anouk

Vanaf 25 augustus tot 15 januari loop ik stage in Londen. Volg mijn avonturen hier.

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 5130

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: