english flu - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu english flu - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu

english flu

Blijf op de hoogte en volg Anouk

13 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het einde van week 3 is al in zicht en ik heb eindelijk tijd om weer eens iets op deze blog te schrijven. Deze week heb ik de hele week stage gelopen, maar het is nog steeds niet allemaal goed geregeld waardoor ik ook veel vrij was. Maar dat is niet erg want er is genoeg te doen hier. Woensdag werd ik heel erg verkouden, en kreeg ik last van mijn keel. Donderdags was het nog erger en donderdagnacht kreeg ik koorts. Mijn neus zat verstopt en ik had het benauwd. Vrijdags heb ik me ook de hele dag nog ziekjes gevoeld, maar toch gewoon naar stage gegaan. In de pauze ben ik even naar de apotheker geweest en pilletjes gehaald, die heel goed hielpen. Vrijdagavond gewoon naar de pub geweest met de groep Nederlanders. Ik heb die avond voor het eerst van mijn leven Guiness gedronken, en dat was ook meteen de laatste keer. Dat was echt niet te zuipen, dus toen maar overgestapt op de Heineken. Rond 11 uur ging ik weer naar huis, want voelde me toch nog niet helemaal goed. Ook die nacht weer last van koorts. De volgende dag was ik wel iets beter maar nog niet helemaal de oude. Ik ben met Wendy naar Camden Market geweest. Dat zijn een paar hele grote markten in Camden Town. Ze hebben hier antiek, vintagekleding, eten, sieraden en gewone kleding. Het was echt heel groot en we hebben ook nog bij de eettentjes chicken doner op, met rijst en salade. Toen we terug wilden stond er een rij voor de metro dus hebben we maar de bus gepakt. Toen ik thuis kwam heb ik snel gegeten en ben ik samen met Melissa meteen doorgegaan naar Soho, om naar de pub te gaan. We kwamen terecht in de O'neills, een hele gezellige pub/club. Na wat drankjes en dansjes hebben we de laatste metro naar huis gepakt en ''vroeg'' naar bed gegaan want ik was nog steeds ziek en voelde me niet lekker. Maar toch lekker leuke dingen gedaan dit weekend, ondanks dat ik ziek was. Ik ben niet naar Londen gekomen om in bed te liggen haha, dus hoe ziek ik me ook voel ik ga door. Nu ben ik net wakker en voel ik me eigenlijk wel prima, dus hopelijk is de English Flu nu over. Ben nog wel kei verkouden, maar dat is geen ramp. Nu ga ik maar ontbijten want ik heb honger.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Stage in Londen, van eind augustus tot half januari

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2016

de laatste weken

18 December 2015

naar de kerk

22 November 2015

Terug naar Nederland

06 November 2015

Drukke dagen in Londen

20 Oktober 2015

week 9
Anouk

Vanaf 25 augustus tot 15 januari loop ik stage in Londen. Volg mijn avonturen hier.

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 5128

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: