Dag 4 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Anouk

28 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een onrustige nacht met veel herrie zowel buiten als binnen, zijn ik en de Nederlandse jongen vandaag naar het British Museum gegaan. Dit is een heel groot museum met heel veel oude voorwerpen. In dit museum kun je je een hele dag vermaken, maar we zijn er in sneltreinvaart doorheen gegaan. In Londen zijn alle musea gratis. Nadat we veel over de Egyptische, Chinese en Griekse oudheid hebben gezien, met een heleboel oude dingen, zijn we doorgelopen naar Coven Garden. Dit was vroeger een grote markt, maar nu worden de markthallen gebruikt als winkelcentrum, met dure winkels. Ook zijn hier veel straatartiesten te vinden. Daarna zijn we doorgelopen naar Leicester Square, een groot plein met bioscopen, theaters en straatartiesten. Hier zit ook de M&M winkel, waar ze alles verkopen van M&M's. Ook hier zijn we even naar binnen gelopen. Daarna zijn we naar Piccadilly Circus gelopen, en hebben we de metro naar huis gepakt. Nu doen mijn voeten pijn en ben ik heel moe, maar ik moet nog even doorbijten, want vanavond ga ik op stap met mijn huisgenoten. Dit weekend is het Braziliaans carnaval dus heel de stad staat op zijn kop. Vanavond gaan we naar een reggae party, en als dat niet leuk is gaan we door naar de stad. Hierover schrijf ik morgen meer.

  • 28 Augustus 2015 - 23:55

    Laura:

    Ha Anouk!
    Al een echte toerist zo te lezen! Leuk!
    Daarnaast ook echt student met al dat stappen haha! Ben benieuwd hoe de reggae avond was en hoe dat Braziliaanse carnaval is (geweest)!
    Hopelijk ook met wat beter weer dan al that bloody rain!
    Enjoy!
    X Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Stage in Londen, van eind augustus tot half januari

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2016

de laatste weken

18 December 2015

naar de kerk

22 November 2015

Terug naar Nederland

06 November 2015

Drukke dagen in Londen

20 Oktober 2015

week 9
Anouk

Vanaf 25 augustus tot 15 januari loop ik stage in Londen. Volg mijn avonturen hier.

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 5121

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: