week 9 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu week 9 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu

week 9

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is alweer zolang geleden dat ik op mn blog heb geschreven dat ik alweer ben vergeten wat ik heb gedaan. Ik ben een paar weken geleden geëindigd met dat ik ons pap en mam weer terug op het vliegtuig heb gezet. Volgens mij heb ik die hele week niets interessants gedaan, beetje stage gelopen. Dat weekend erna ben ik vrijdags naar de pub geweest, en zaterdags heb ik de hele dag in bed gelegen, want ik had nergens zin in. 's Avonds ben ik eerst naar de pub geweest, en daarna met een aantal mensen op stap naar O'neills. Dat werd natuurlijk erg laat (lag rond een uur of 6 op bed), en de volgende ochtend ben ik weer vroeg wakker gemaakt door de herrie van mn andere huisgenoten. Rond half 10 werd ik weer wakker, en ik kon niet meer slapen. Dus ben ik maar met Malissa naar Brick Lane geweest om iets te eten, en daarna even naar Oxford Street geweest om te shoppen, maar ik kon niet slagen. Daarna ging ik meteen door naar de Pizzahut met Wendy en Zanna. 's Avonds vroeg mn bed in want de volgende dag moest ik weer stage lopen en ik was heel moe. Die hele week heb ik niets interessanters gedaan als stage lopen en in mn bed liggen. Ook nog kennis gemaakt met een nieuwe huisgenoot, maar die vond het huis zo smerig dat ze niet meer is terug gekomen haha. Vrijdagavond ben ik met Klaas en Zanna naar de pub geweest, en daarna zijn we door gegaan naar een gayclub hier in Londen. Daar hebben we de grootste lol gehad met al die homo's, en ook dat werd weer laat (uurtje of 5). En de volgende dag helaas weer om 10 uur wakker gemaakt door mn huisgenoten. 's Middags ben ik even boodschappen gaan doen met Zanna en Klaas, en toen ook nog de verkeerde bus gepakt dus we kwamen een eind van huis terecht. Na een uurtje waren we eindelijk weer thuis, maar het was te laat om te gaan doen wat we eigenlijk wilde doen. Dus zijn we maar de metro ingestapt naar een park hier ergens. Het park leek meer op de Veluwe, midden in Londen. Daar hebben we even een frisse neus gehaald en toen zijn we de bus weer in gestapt om naar een markt te gaan, maar die bleek dicht te zijn toen we daar aankwamen. Dus toen maar weer naar huis. 's Avonds even met Wendy en Zanna naar de pub geweest, maar was niet heel veel te doen. Dus zijn we weer in de bus naar huis gestapt en hebben we een nachtelijk diner gehouden bij de McDondalds, waar Klaas ook nog even heen kwam. Daarna nog een vossenjacht gehouden, maar de vos had er geen zin in. Zondags gingen we dan doen wat we eigenlijk zaterdags wilden doen. We gingen naar de wijk Hampstead, dit is echt een hele dure wijk op een heuveltje. Hier hebben we wat rondgelopen, en zijn ook nog even een park in geweest, waar we ouderwets boompje hebben geklommen. Ik voelde me weer 8 jaar. Daarna hebben we de bus gepakt naar Victoria Station, waar we naar de Hema zijn gegaan en chocoladeletters hebben ingeslagen. De pepernoten waren helaas uitverkocht dus deze heb ik besteld. (Jaja, ze hebben hier een hema) Nu ben ik weer bezig met stagelopen, en voor de rest houdt ik jullie weer op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Stage in Londen, van eind augustus tot half januari

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2016

de laatste weken

18 December 2015

naar de kerk

22 November 2015

Terug naar Nederland

06 November 2015

Drukke dagen in Londen

20 Oktober 2015

week 9
Anouk

Vanaf 25 augustus tot 15 januari loop ik stage in Londen. Volg mijn avonturen hier.

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5122

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: