week 5 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu week 5 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anouk Berk - WaarBenJij.nu

week 5

Blijf op de hoogte en volg Anouk

30 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Even geleden dat ik op mijn blog heb geschreven, maar nu heb k even tijd! Na vorige week heb ik een hele week stage gelopen en gechilld in bed en op de bank. Veel films en series gekeken, niet echt iets interessants dus. Afgelopen weekend ben ik vrijdagavond naar een bootfeest geweest. Het was een feest op de HMS President, waar we met een hele groep heen gingen. Het feest was wel leuk, en ik lag om 4 uur op bed dus we hebben het ook laat gemaakt haha. Zaterdag werd ik alweer om half 10 wakker door mijn huisgenoten, dus weinig slaap gehad. Toen ik eenmaal een beetje wakker was ben ik met Wendy richting London Bridge geweest. Hier zijn we even op Borough Market (ofzo iets?) wezen kijken, en daar vlakbij was ook een kerk waar we nog even zijn wezen kijken. Daarna zijn we richting de Tower Bridge gelopen, wat foto's gemaakt en weer naar huis gegaan want we waren heel erg moe. Thuis ben ik in bed geploft want 's avonds moest ik weer op stap. Die avond ben ik met Malissa naar Guilty Pleasures in de KOKO club in Camden geweest. Deze club was vanbinnen een oud theater, was echt heel spectaculair om te zien. Guilty Pleasures kun je een beetje vergelijken met de Foute Party in Nederland. Er waren optredens van een band die foute liedjes speelde, er waren dragqueens en een dj. Het was er echt heel erg druk. We hebben ook nog ons gezicht laten schminken, haha. Rond half 3 hadden we het wel gezien, dus zijn we richting huis gegaan. De volgende dag werd ik helaas weer wakker om half 10 door mijn huisgenoten. Ook nog afscheid genomen van de 2 Italiaanse mannelijke huisgenoten. Malissa en ik zijn daarna gaan winkelen in Westfield. Dit is een heeeel groot winkelcentrum. 's Avonds kwamen er twee nieuwe Franse huisgenoten, maar die heb ik nog maar een keer gezien. Nu moet ik helaas weer naar stage, foto's volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Stage in Londen, van eind augustus tot half januari

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2016

de laatste weken

18 December 2015

naar de kerk

22 November 2015

Terug naar Nederland

06 November 2015

Drukke dagen in Londen

20 Oktober 2015

week 9
Anouk

Vanaf 25 augustus tot 15 januari loop ik stage in Londen. Volg mijn avonturen hier.

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 5133

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: